En/na imakoki ha escrit:
Mira la imatge ;)
Li fas un click amb la rata i et desplega el camp per editar el contingut ;)

SAX ;)
Paco

Crec que hi ha algun problema... No és que no la trobi sinó que no apareix. Jo vaig a l'edició del node, per exemple pàgina:

 http://guifi.net/node/21940/edit

I els últims camps que m'apareixen són els de "Ajustaments de la posició del node", concretament l'alçada de l'antena...

No hi ha res similar a lo de la teva captura de pantalla...

I el node el vaig crear jo tal com diu a la visualització del node.

created: Dm, 26/05/2009 - 07:14 — acacha - updated: 4/9/09 16:21