En/na Dani . ha escrit:
No crec que sigui un bug, deu ser com els forums, blog etc... que no crea'n un forum 10 persones a l'hora. Potser caldrà retocar drupal o algun modul de guifi. Jo no he vist mai en un node mes de una o dues persones, com a molt un creat per pepitu i gestionat per pepita...

Sembla doncs que no és possible fer el que demano no?

L'única possibilitat es crear un usuari comú... Ho tindré en compte però és una llàstima ja que ens complica un xic les coses. Però si és el que hi ha no em puc queixar (i no no m'agrada m'ho hauria de mirar jo mateix ;-))

a10,

--
Sergi Tur http://acacha.org/mediawiki