De: David Grau Serra <d...@pangea.org>
Para: guifi-usuaris@llistes.projectes.lafarga.org
Enviado: viernes, 25 de septiembre, 2009 6:50:11
Asunto: Re: [guifi-usuaris] Proxy olost up

S'està citant Josep <josep...@yahoo.es>:

> Ja torna a estar operatiu el proxy d'Olost.

Gracies Josep !!!

> L'equip que vaig deixar provisional va durar un parell de dies i se l'hi va
> fondre una memoria. Era l'unic trasto que vaig trobar depresa i corrent.

Una cosa, a Olost, el proxy i les grafiques per defecte son les de Perafita,
aixo es podria actualitzar ???
http://guifi.net/olost

El supernode de l'ajuntament aquests serveis ja estan operatius, oi ??
http://guifi.net/guifi/device/3204/view/services

L'ADSL grafica :)
http://guifi.net/guifi/device/16542

Felicitats !!!