2009/9/25 Josep:
> De moment he instal·lat el proxy i el dns així com l'accés remot per
> supervisar-lo.
> El tinc controlat amb el Nagios des de BCN i de moment es queixa del DNS, en
> canvi vaig estar-hi treballant des d'olost sense problemes. M'ho he de mirar
> amb tranquilitat.
>
> El servidor de gràfiques no està instal·lat. Primer he d'averiguar com
> s'instal·la.

amb el paquet d'en Carles Guadall és un pim pam pum!

> Ho muntaré en el servidor de BCN ja que no afecto a ningú i quan ho tingui
> clar ho poso a Olost. Un cop funcioni ja canviaré per que es grafiqui des
> d'Olost que seria lo logic.
>
> Per cert, si teniu algun dim PC100 o PC133 de 256MB d'alguna màquina vella

tan antigues potser ja costarà de trobar... jo diria que en tinc una
de 128 i una altra 64, però no n'estic segur.

> miraria de tornar a posar en marxa el servidor de recanvi. Vista la mala
> sort que hem tingut amb el server d'Olost, m'agradaria tenir-lo en marxa per
> que sigui facil fer el canvi.

Si vols un usuari al servidor de Perafita per poder mirar com està per
dintre diga'm un nom d'user i te'l creem. Ja seria perfecte que em
passessis una clau pública i patapam

També molaria, si ho creus pertinent, que fotessis la clau púb d'en
gokou al server d'Olost

> Josep

roger