Si el cas era agafar la IP, lo normal seria avisar al propietari del node que hi es connectat per demanar-li aviam que està fent amb aquella IP. Aquest usuari ja està avisat perquè ha de aixecar l'antena ja que ara té mala senyal (està a -86 -88).

No ho dic amb ànims d'aixecar polèmica, sinó de reflexió i de fer entre tots les coses millor i com toquen.

Amb les nanos i amb qualsevol aparell s'ha de ajustar bé els nivells de potència perquè tu tindràs bona connexió, pero a costa d'embrutar al veí.. Si l'enllaç funciona a 5 dbm, perque posar-lo a més? (és un exemple) Per més que posem potència, d'11Mbits no passarem, i amb una SNR de 20 db's hi ha més que de sobres per tenir aquests 11Mbits i estables. Així tothom anirà millor i no hi haurà problemes d'enmascarament de freqüències.

EL tema de les ampliacions ja sabem com va tots plegats, a alguns llocs es més fàcil, a altres menys, però no es qüestió de carregar-se a uns per posar a altres, com a mínim demanar-ho i llavors actuar.

I repeteixo, no es amb ganes d'esbroncar a ningú, sinó de tirar pel camí de mirar de fer les coses com toquen.

Salut!

Joan Gaudes

En/na Marc Riera ha escrit:
Bones....

ara no recordo ben bé...però no li vaig treure l'ip a sac... devia mirar algú que fes temps que no anés o no havia anat mai...no sóc tan cabrit de fer aquestes coses...

tema potencia deixo la que em dona el nanostation per defecte....

més d'una vegada he demanat de fer ampliacions i tal altres llocs... i a vegades sinò es viable no es monta o s'espera....

diria que no ho vaig fer tant a sac com s'em acusa...

podem mirar si s'en pot treure alguna... o que podem fer-hi... o ampliar.. de 30 a 60 sino ho heu fet mai....

en parlem...

El 17 / octubre / 2009 02:03, Joan Gaudes <joan.gaud...@gmail.com <mailto:joan.gaud...@gmail.com>> ha escrit:

    Bona nit,

    crec que el node Folgueroles Rosa està fent servir una IP que no
    li pertoca (està fent servir la IP 10.138.116.13 que està
    assignada a FolguerolesVerneda), a més a més de treballar a una
    potència descomunal quan té l'AP a menys de 100 metres.

    No està bé desconnectar a altres per connectar nous usuaris; en
    aquests casos, o bé tries un altre AP o si estan tots ocupats
    caldria proposar una ampliació i no fer les coses mal fetes com
    estan ara, es pel bé de tots i el fet perquè la xarxa funcioni.

    Per tant, torno a reconectar a l'usuari original que si que està
    donat d'alta i amb anterioritat a la BBDD de Guifi.net.

    Per qualsevol cosa parlem.

    Salut!

    Joan Gaudes

--