Hola,
        Acabo de comprar una rb433 però no sé com configurar-la, i no he sabut
trobar cap manual a la web de guifi. Pel que he vist a la web de mikrotik,
t'has de connectar amb el winbox. El vaig baixar i executar amb el wine, però
no em detectava la mac de la placa, així que la vaig posar a mà. Intenta
connectar-se però em diu "timed out".

        Comentar que de moment només tinc una ràdio, però suposo que no hauria
de ser cap problema, i que vaig entrar una de les mac's que posa a la placa (
la que hi tinc la ràdio connectada), i potser s'ha de posar la mac de la ràdio ?
        Una altra cosa que em va extranyar és que al engegar fa un beep! ( que
crec que és normal), però sembla que faci unes comprovacions i al cap d'una
estona fa 2 beeps seguits una mica més curts, podria estar fallant la placa ?
        Queda un llum blau encès, i els llums de la connexió ethernet tb queden
encesos, però crec que això tb hauria de ser normal, oi ?

        Doncs a veure si em podeu aclarir quelcom, gràcies.

        Narcís