Al linux no se si tindrà problemes amb això... al gurrindous si obres amb el
notepad l'arxiu per fer el copy&paste li has de desactivar l'opció de
"Ajuste de linea", abans de fer el copy. Si no ho fas peta al fer el paste a
la consola de commandes de la mikrotik ;)

SAX ;)
Paco

2009/11/17 Josep <josep...@yahoo.es>

> Hauras de tenir en compte amb el fitxer de un sols clic que es genera ja
> que les linies que acaben amb \\ ja que continua a la següent linia la RB433
> no les entenia.
> Jo editava el fitxer a ma i eliminava el salt de linia i el \\
> Tambè has de vigilar que el ssid de les radios no sigui massa llarg ja que
> si no dona error.
> Josep

Miembro de Hospitaletwireless y Guifi.net - Barcelones
http://www.hospitaletwireless.org
http://guifi.net/ca/barcelones
http://guifi.net/ca/hospitalet