Presumiblement han activat punts d'accés per connectar a gent de la zona,
juntament amb una embustiada de propaganda.

Evidentment tenen tot el dret del món a fer el què els sembli millor, però
com que tenim evidències que hi ha interferències, no sabem qui les genera
encara, que afecten a la majoria d'usuaris de Vic, cal informar i buscar
informació sobre què està passant i com es pot minimitzar aquesta
problemàtica.

La intenció és buscar el què hem buscat sempre, la coordinació i la
col·laboració en benefici de tots i per seguir els criteris de bones
pràctiques.

El coneixement de la situació de ben segur que pot ajudar, sense
informació de la situació que s'està patint provoca desconeixement a
nivell d'usuaris i, per tant, desconcert que convé aclarir què i perquè
passa i com es poden buscar solucions alternatives.

Lluís