El problema Joan es que si es mengen tot l'espectre dons no ni ha lloc per
ningú mes... Sincerament... no se com es pot permetre el wimax a frecuencies
lliures. Es una salvatjada de les groses. Si et pages una frecuencia dons
fas el que vulguis total es per a tu ... però amb frecuencies sense
llicencia mejarse tot l'espectre no te nom.

SAX ;)
Paco