El 4 / desembre / 2009 10:43, Josep <josep...@yahoo.es> ha escrit:

> Amb l'analisis frequencial de les RB no es pot veure alguna cosa?
> Es podria probar de triangular l'origen de les interferencies? Que es
> necesitaria?
> Josep

Nop, amb tant de temps ja s'ha provat això i mes ;)

Jo obriria un apadrinament per un analitzador d'espectre.
Això que diré potser es una mica fort, pro amb aquests casos catnix,
octocefals etc.. me la porta'n fluixa en comparacio del que ens pot arribar
a passar per culpa duns GRANDISIMS FILLS DE CURA!!!

Cada dia les interferències s'estenen mes, i asseguts pensant que podem fer
res... em sembla que no ens servira de gaire...

PC: Prego que si mai sabeu qui es el causant de les interferències, NO m'ho
feu saber... si no volaran dents apart d'antenes..