Josep, jo crec que les interferències provenen de la torre de
comunicacions que hi ha a Vic allà a on hi havia l'antiga Atlàntida. Vem
triangulitzar i és una zona que es troba entre VicPlacaAP i
VicPalauBojons, principalment els dos supernodes que estan pitjor a Vic.

Amb l'ocupació de canals es veuen els canals bastant plenets, sobretot els
de abaix :S.

Nose, sigui com sigui, això es provocat per algo extern i ara ja portem
més d'un mes així, lagú que vol putejar al personal i guanyar clients per
a altres...

Ja dic jo que no hi ha coincidències ni casualitats, això es fet i amb
mala baba.

Salut!

Joan