Per el que he sentit, anat tot força be. Menys una cosa que no tenia res a
veure amb nosaltres :D

Va fallar la connexió adsl de telefonica durant dues hores. Els vots van
arribar al servidor que enregistrava totes les votacions pro fins que no es
va resoldre l'incident amb timofonica no es varen poder enviar a internet.

Un cop mes demostrant l'eficacia de les xarxes lliures i obertes on tothom
hi pot participar. Si la xarxa de timofonica fos oberta, lliure i neutral,
potser jo mateix hages pogut resoldre el incident amb un moment en comptes
del 2 hores o mes com solen trigar els de timofonica i la gran majoria de
operadores privades on tenen a 4 pringats explotats treballant.

El 14 / desembre / 2009 16:02, Fernando Graells <fergra....@yahoo.com> ha
escrit: