Ostres, s'em fa difícil resumir, fins i tot les anècdotes, que n'hi va haver una pila. Començant des del diumenge a les 8 del matí conectant el node del col·legi de la Guixa que es veu que amb el fred s'havia encarcarat, i d'aqui fins a la matinada de l'endemà...

Com bé diu en Dani, guifi.net es va portar com un campió ;)

Els voluntaris informàtics van formar un molt bon equip i van fer una currada impresionant en un ambient que de vegades era molt complexe degut a la tensió d'una moguda d'aquesta envergadura i els pocs recursos. Jo vaig quedar impressionat per la vàlua de la penya.

Des del punt de vista nostre és que guifi.net va funcionar, és a dir, que va anar bé i fins i tot en alguna fase del dia va ser la única manera que teniem per conectar amb el servidor, per això no vam ser precisament la notícia. Jo estava preocupadíssim perquè no fos cas que haguéssim creat algun inconvenient important al bon desenvolupament de la jornada.

SAX!

Al 14/12/09 17:21, En/na Dani . ha escrit:
Per el que he sentit, anat tot força be. Menys una cosa que no tenia res a veure amb nosaltres :D

Va fallar la connexió adsl de telefonica durant dues hores. Els vots van arribar al servidor que enregistrava totes les votacions pro fins que no es va resoldre l'incident amb timofonica no es varen poder enviar a internet.

Un cop mes demostrant l'eficacia de les xarxes lliures i obertes on tothom hi pot participar. Si la xarxa de timofonica fos oberta, lliure i neutral, potser jo mateix hages pogut resoldre el incident amb un moment en comptes del 2 hores o mes com solen trigar els de timofonica i la gran majoria de operadores privades on tenen a 4 pringats explotats treballant.

El 14 / desembre / 2009 16:02, Fernando Graells <fergra....@yahoo.com <mailto:fergra....@yahoo.com>> ha escrit:

    Hola a tots,
    Només volia interessar-me per com havia anat l'ús de la xarxa al
    llarg de l'event del 13-D.
    Si hi havia hagut incidències, anècdotes?, que ens pot servir per
    millorar en properes ocasions?

    Sax
    Fernando