A mi em sembla prefectíssim fer la campaña a nivell de tot Catalunya.

Jo disposo d'un parell de llocs a Barcelona (Tibidabo i Sarrià) a on la gent
de la zona podría acostar trastos. A més, aquests son un parell de llocs en
els quals es vol treballar i donar suport al programari lliure (Linux
especialment) i per descomptat a guifi.net

Un cop recollits els materials s'haurien de llistar components i veure què
se'n pot fer d'ells, o Frankeinsteinejar-los.

Al loro no s'enganxi el Pare Nöel en alguna omni...

SAX!!!

Yoques.