El que és més complicat és el transport, enviar material és car i et pots
trobar que "val més el mall que l'enclusa".
El que va bé és mirar d'aprofitar alguna expedició que tingui un raconet
per portar el material.

Aquest novembre vam anar a portar 4 ambulàncies a Mali i vam aprofitar per
omplir amb tot el material que vam poder.
http://amblas.com/mali/