Tot just ahir estava fent una proposta de revisió, per què estava preocupat per si alguna xarxa pogués agafar el nostre XOLN, fer alguna modificació que restringís les llibertats als seus usuaris i l'apliqués a la seva xarxa (cosa que ens perjudicaria al futur). Em vaig anar a dormir abans d'enviar la proposta i ara veig que ja l'has activat tu. Sento no haver-ho pogut fer-ho abns, però he tingut problemes familiars.

Bé, de totes maneres, com dius el debat està obert (i veig que encara no s'ha canviat l'enllaç a la nova revisió a la capçalera de la web). Però envio la meva proposta en una estona, crec que estarem d'acord. Efrain, espera un momento antes de hacer la traducción.