Al, m'agrada molt, sobretot algunes de les correccions. El que em sap més
greu es fotre la pota en les qüestions de gènere, reconec que em falta
sensibilitat.

El fet de fer-la activa respon també a altre lògiques i no deixar les
coses empantenegades, a veure si ara amb millor calma podem acabar
d'afinar aquests serrells.

Però hem de posar una mica d'ordre, es que amb l'envergaduda del text,
enviar-ne un altre de sencer al comentari només fa que rebentar la página,
passant l'enllaç quie proporciones al co-ment i llestos. Totes les
correccions que fas ja es poden passar directament, com que veig que no
t'atreveixes, miraré de veure si des del co-ment puc identificar-ho i
passar-ho.Pensa que si féssim codi i algú ho gestionés, ningú acceptaria
un "patch" que ho canvia tot sencer, sempre per parts i petits... al menys
de que ho canviéssim tot.

Algun altre canvi com el del preàmbul, no sé si cal, o en realitat n'estem
fent dos, el que hem de tenir en com,pte que en el nostre cas no és només
una llicència d'ús com en el programari, en un comuns, i en particular de
xarxa, tothom és contribuidor, i d'aquí que ha de ser també un
contracte...

Bé, en parlem, quan pugui incorporo el que es pot canviar directament, que
de fet és gairebé tot, i si de cas ja parlem de la resta per parts i amb
calma ok?