Hola Josep,

La idea és fantàstica, però el problema és quasi bé sempre el mateix:
falta de RRHH per atendre a totes les idees fantàstiques que es van
llançant. Per què no agafes tu les regnes d'aquest tema a través de la
teva família pagesa? Ja saps que pots comptar amb el suport puntual
d'altra gent de guifi, però el que falta és que algú capitanegi el
tema, i en aquest cas, t'estic proposant que tu t'anomenis capità...

Realment penso que seria molt oportú.

roger