Hola Roger,

Deixo passar uns dies a veure si surt algú amb mes contactes amb el mon
rural, i sobretot amb mes temps i, si no surt ningú, agafo jo el tema.
M'extranyaria que no s'hagi fet ja tenin gui.net l'origen que te...

El problema --en sòc molt conscient-- és que sòc més capaç de llençar idees
i iniciatives que no de dur-les a terme. Desgraciadament a les llistes de
guifi.net (guifi-comunicacio) ja ho he fet massa vegades. Bàsicament és per
un problema de temps i de posar-me a mes fregats dels que puc abastar, pero
les ansies de col·laborar amb un projecte com aquest em poden, em nublen la
vista... :-(

Be, almenys contactar amb Unio de Pagesos si ho faré, total son 4 mails i
trucades...

Josep Vives Jounou

http://josepvives.cat
josep.vi...@gmail.com