Cal un rol específic per a això.
L'ideal es que qui administrin zones, també aprobin els usuaris, sempre que coneguin el funcionament dels proxys federats, etc. Per rebre els rols, és imprescindible que diguis qun es el teu nom d'suauri a al web ;)

Al 11/03/10 17:14, En/na Xavier Salvado ha escrit:
Hola Companys:

Us voldria fer una consulta.

Estic al node www.guifi.net/elmolar <http://www.guifi.net/elmolar> i resulta que no puc donar d'alta els usuaris als trastos que tinc creats, m'apareixen com que tenen l'estat "new" però no els puc donar d'alta es a dir, canviarlos a "approved".

http://guifi.net/node/17992/view/userqueue

Sabeu si hi de fer un altre pas?

Gràcies

xavi