De: guifi-usuaris-boun...@llistes.projectes.lafarga.org
[mailto:guifi-usuaris-boun...@llistes.projectes.lafarga.org] En nombre de
WoKa Guifi
Enviado el: miércoles, 17 de marzo de 2010 10:10
Para: guifi-usuaris@llistes.projectes.lafarga.org
Asunto: [guifi-usuaris] Problemes per conectar a Calldetenes

Hola,

Faig un copy&paste d'una consulta realitzada al fòrum, a veure si algú em pot donar un cop de mà...

Bones,

Sabeu si hi ha algun problema a l'AP2 de Calldetenes? He anat a canviar un PoE amb un usuari i després m'era impossible conectar-m'hi.

L'antena és una Nanostation 2. Fent un scan detecta l'AP2 amb una senyal de -50 però no s'hi pot conectar ni amb l'unsolclic ni manualment...queda tot ben configurat però no marca senyal a la pestanya "Main".

Problema de l'antena no és ja que n'he provat una altre amb idèntics resultats.

Revisant les gràfiques veig que hi ha molta gent caiguda que conecta a l'AP2...fins i tot a l'AP1, en canvi l'AP3 sembla funcionar millor.

Algú em pot informar o comprovar remotament que pot passar?

Moltes gràcies,

Salut!