Uns comentaris entre línies...

El dl 10 de 05 de 2010 a les 03:15 +0200, en/na Josep Vives va escriure:
> [...]
>
> A mi em sembla que, a llarg termini, almenys per a les administracions
> locals, guifi.net te un potencial enorme per a  comunicar la "Internet
> de les coses de l'espai public" (Smartt cities): conetar tota mena de
> sensors al carrer (de clima, ambientals, de trafic, de seguretat, de
> gestió de dispositius de tota  mena) amb els centres de control i
> gestió. Convindria que fos una linia de treball del projecte. I al
> powerpont dirigit a les administracions això ha de ser una diapo com a
> minim: segur que a la xarxa guifi.net ja hi ha exemples de control

Tu mateix agafa les transparències i actualitza-les, guifi.net ho fem
entre tots ;)

> Aqui als que molestariem serien a les teleoperadores de telefonia
> mòvil, que si no son tontes pendran posicions en el sector dels
> sensors electronics de tota mena, pero elles mai podran garantir
> l'ample de banda que pot tenir una xarxa wifi ben muntada ¿no?. Jo
> diria que es una linia estrategica per la que apostar per a convencer
> a ajuntaments a fer xarxa oberta i neutra. Una linia "instrumental"
> per a extendre la xarxa lliure i neutral...

Si vols fer una xarxa no només per les persones sinó també per a les
coses, amb wi-fi, wimax o el que vingui no en tindràs mai prou,
l'important és (quan parlem d'administracions) és l'accés a les
canalitzacions per poder desplegar fibra òptica i que els desplegaments
propis que facin estiguin coberts per algun conveni, acord que en
permeti l'ús per a la xarxa oberta.

> [...]
> del nuevo protocolo iPv6, que permite acomodar 340 trillones de
> trillones de trillones de direcciones únicas""
>
> Proposta: Focus groups d'anàlisi d'estrategies i linies d'expansió del
> projecte, sobretot en continguts i serveis, mes enllà de Internet, que
> haurien de tirar de la demanda de infrastructura al meu entendre. Si
> voleu en monto de cara a l'estiu, pero hi haurien de venir "els
> veteranos" de la causa, almenys alguns...l'Ososna power, vaja...
> Podria ser el punt de partida per anar fent un Pla Estrategic Obert

No has de demanar permís per muntar res, tira del carro i si et
segueixen serà que el que vols fer genera interès ;)

> [Perdoneu la "avalancha" de e-mails i posts darrers, pero es que estic
> de baixa,i he dedicat bona part del temps ocios als hobbies, aviat
> deixaré de taladrar amb aquesta freqüencia]

Que et recuperis aviat!

SAX!

> Josep
> Josep Vives Jounou