Hola,

FEEDBACK

# no us vareu perdre res, generalitats, debatre sobre els avantatges i
riscos d'estar a les xarxes socials, pero sense explicar quasi cap
experiencia concreta..

# els de localret varen presentar la seva guia sobre web 2.0 per als
ajuntaments, que acaben de treure, i que trobareu, junt amb altres guies, a
aquí:

http://www.localret.cat/publicacions/guies

#

ADDENDA

Ens varen repartir la revista de Localret i ....

Pel que intueixo, Pineda de Mar deu despuntar, com a municipi, en
l'aplicacio de les TIC. Si mes no, els seu alcalde mereix entrevista
principal de la revista de Localret:

http://issuu.com/localret/docs/visio-localret-6

A la pàgina 12 hi ha *"la pregunta"* sobre el tema wi-fi, i la seva
resposta, de recolzament a la "xarxa lliure" a través d'una "entitat local".
No diu "guifi.net", pero almenys parla de que dona suport a una entitat
local que treballa per donar cobertura a través d'una *"xarxa lliure"*.  :-)

Molt, molt, mooooooooolt sintomàtica la pregunta, per cert...

Josep Vives Jounou

http://josepvives.cat
josep.vi...@gmail.com

http://www.cibersociedad.net