Hola,

Doncs sí Albert, estàs en lo cert.  S'ha d'anar amb molta cura per què
normalment les recomanacions que arriben als ajuntaments "no van sempre en
la linea de guifi.net".   Hasta ahí puedo leer. De fet és habitual rebre
trucades de determinades empreses "recomanant" altres models de xarxa...

Respecte a la resposta de l'Alcalde de Pineda, nois,  sorpresa per mi per
què desconeixia que li havien fet.  Déu ser antiga per les fotos. És cert el
que diu ja que en el seu programa electoral així hi constava i d'aquí el seu
suport. De totes maneres estic segur que si li tornessin a fer la pregunta,
desprès d'haver sentit a Ramon Roca i haver signat el conveni de
col·laboració avui diria que fa "guifi" a Pineda  (encara que de sempre aquí
es conegui com  pinedawireles, pinedasensefils o com ho volguem dir, el que
es fa és guifi que quedi clar per si encara hi ha dubtes).

SAX!!

Ignasi

El 18 de maig de 2010 16:33, albert homs <alberth...@gmail.com> ha escrit: