Hola,

tots clar...

>El 18 de maig de 2010 16:23, Lluís Dalmau <lluis.dal...@guifi.net> ha
escrit:
>Avui m'he assabentat que les gestions de Localret han boicotejat en
>desplegament de xarxa oberta en un dels municipis on hi havia demanda
>i interès per fer xarxa amb guifi.net
>Al final hi muntaran el que l'empresa recomanada per Localret els ha
>proposat i fent xarxa tancada utilitzant les freqüències lliures d'ús
>públic.

Ostia amb Localret!!.  Em sembla que hauriem de passar a segona fase, al
"contra-atac", si no hi ha vies de "enteniment" possible... Com?: Premsa,
denunciant les ilegalitats i, sobretot, el malbaratament de diners públics
en models insostenibles tècnica i econòmicament aconsellats per Localret

Pero això es un tema de "relacions públiques" molt delicat que haurieu de
decidir (com a minim dir la vostra) els que feu aquest paper amb les
diverses administracions (CMT, SITSI, ajuntaments, Localret), els que us hi
heu reunit i parlat... O discutir-ho en un lloc mes "reservat" que no
aquesta llista...

Hi ha alguna esperança: A la pag 21 de la revista "Visió" n6 de Localret be
la notícia de que acaben de nomenar nou director general de Localret: Joan
Miquel Piqué.

NOU DIRECTOR:

Algu en sap res? Be del mon de la promoció econòmica local, l'economia i el
desenvolupament regionals (economia, mercat de treball).. Així que quan hi
parleu serà bo descatar els beneficis per l'economia local dels models de
xarxa lliure i oberta  ;)

Josep Vives Jounou

http://josepvives.cat
josep.vi...@gmail.com