Per mi, a priori cap problema que sigui a BCN o a Citilab. Depen una mica
d'horaris.
Josep

________________________________
De: Ricardo <ricard.lo...@gmail.com>
Para: guifi-usuaris@llistes.projectes.lafarga.org
Enviado: mar,6 julio, 2010 06:47
Asunto: Re: [guifi-usuaris] Plantejament de cobertura per a manifestació a BCN

Josep i David, faig una trucada despres mes tard a en Joan Gaudes... a aquestes
hores segur que dorm.... jo vaig cap a Madrid ara.... quant arribi alla, cap a
les 9:00h li faig un truc a veure si pot contactar amb el Toni Reig i us passo
mail a la llista a veure si podem confirmar la reunio.

Si fos a BCN us aniria millor???

Estem en contacte.

Salutacions

Ricardo

Si finalment la reunió es demà a les 5 al citilab, jo puc mirar d'estar.