Bona tarda!

Que tal ha anat la reunió?

Ara acabo de parlar amb en Toni Reig i l'Oleguer, i ells s'encarreguen de
buscar un canuto de sortida de 20/20 Megues com a mínim, que el podrien
servir a lloc a on hi haurà la premsa o a alguna zona propera (s'ha parlat
de Flaix FM, etc).

Així tindriem assegurat la sortida cap a Inet.

Quans AP's es te pensat a posar?
ALgú te llistat de material que tenim?

SAlut!

Joan

> Podem quedar a les 5 menys deu devant de la porta per pujar tots junts.
> En Toni Reig s'incorporarà a la reunió una mica més tard.
> Començarem a les 5 amb en Jordi Lon.
>
> Josep
>
> P.S.
> He retallat el correu ja que era massa llarg per la llista.

Joan Gaudes
Grup Local Taradell de la Fundació Guifi.net