Per construir una globalitat que ens representi a tots primer han d'existir
totes les localitats perqué pugin tenir veu i vot alhora de formar la
globalitat. Globalitat i Localitat no son coses enfrontades, si no
divideixes les coses en parts prou petites com perque cadascú tingui la seva
representació no pots formar una globalitat que en que tothom es senti
còmode.

Eduard tens tota la rao ens hauriem d'adherir a totes les reclamacions de
drets de tothom qui no els te garantits cosa que em sembla la cosa més
normal del món.

El 7 de juliol de 2010 17:17, Eduard <eduard.gu...@gmail.com> ha escrit: