guifi.net de global no té res, només la vocació, la massa critica es troba en
els països catalans i concretament a Catalunya, per tant tot el que sigui
defensar la dignitat del nostre poble ens beneficiarà d'una manera o altre com
a entitat.

Estic segur que si la Generalitat no sofrís l'espoli fiscal del 10% del PIB no
s'ho pensaria tant a firmar el convenir aquest i podria invertir més en els
seus ciutadans.

Pels que no ho sàpiguen cada dia marxen de Catalunya cap a Madrid prop
60Milions d'euros de mitjana que no tornen, és per aquest motiu que tenim un
país amb una manca d'infraestructures com el que tenim i en part per això ha
sorgit Guifi perquè els ciutadans ens faltava connectivitat i ens hem hagut
d'organitzar.

Per aquests motius penso que Guifi ha d'adherir-se.
També voldria fer notar que la manifestació la organitza Omnium cultural que és
una entitat transversal i com que Guifi també ho és no veig la incompatibilitat
per enlloc.

Ricard