Cert, igualment no em sent-ho agust recolzant una fundació que dona
suport a la política i polítics que volen guanyar vots i rentar la
seva imatge.

Ja em tingut prous mogudes amb que la web nomes estava en català i que
guifi.net es producte català. A veure ara com ens veuran la gent de
fora de catalunya, en especial a la gent que te mania als catalans per
aquestes coses i d'altres.

El 8 de juliol de 2010 10:33, Marc Mauri Alloza
<marcmauriall...@gmail.com> ha escrit: