La fundació dona suport a la participació civil i a allò que ajudi a la xarxa oberta. No demana mai el vot per cap opció política concreta, forma de pensament etc. La fundació dona suport a iniciatives per fer xarxa on sigui al mon i en l'idioma que sigui. No coneix fronteres. Els darrers anys l'esforç és notable en aquest sentit.

Això està claríssim, a partir d'aqui sempre hi haurà qui per desinformació, enveja o ganes de crear mal ambient insinuarà altres coses, però és important que nosaltres tinguem les coses clares, el que *mai* podem fer és deixar de participar i defensar els nostres principis per la instrumentalització que algú pugui intentar, això és precisament el que alguns voldria que passi.

No donem pertant gens de corda a aquests arguments siusplau.

Al 08/07/10 10:43, En/na Dani . ha escrit:
Cert, igualment no em sent-ho agust recolzant una fundació que dona
suport a la política i polítics que volen guanyar vots i rentar la
seva imatge.

Ja em tingut prous mogudes amb que la web nomes estava en català i que
guifi.net es producte català. A veure ara com ens veuran la gent de
fora de catalunya, en especial a la gent que te mania als catalans per
aquestes coses i d'altres