lo de fer cartells és perquè la gent ho sàpiga. però com volgueu. en cas que
es vulgui fer és possible fer-los gratis a dinA3 color, per tamanys més
grans s'hauria de pagar. ja direu, però crec que algu de difusió d'aquest
tipus s'hauria de fer.

Vinga, i ànims per demà

El 9 de juliol de 2010 18:21, Eduard <eduard.gu...@gmail.com> ha escrit: