Mireu que han posat a la pàgina ;) Quin goig fa quan hi posem el nostre
esforç per fer possible un acte de mobilització social i es veu allà
reflectit a la web. Esperem que l'esforç doni un bon fruit i en podem estar
ben orgullosos de com ha sortit ;)
La manifestació del 10 de juliol serà la primera marxa
2.0<http://www.somunanacio.cat/ca/noticia/la-manifestacio-del-10-de-juliol-sera-la-primera-marxa-2-0-4285.html>
http://www.somunanacio.cat/ca/noticia/la-manifestacio-del-10-de-juliol-sera-la-primera-marxa-2-0-4285.html

...Tot això serà possible gràcies a la col·laboració de la gent de
Guifi.net<http://guifi.net/>.
Ells faran possible que al llarg de tot el recorregut de la manifestació hi
hagi una connexió Wi-Fi gratuïta perquè tothom es pugui connectar a Internet
des del seu mòbil...

xD

SAX ;)
Paco

2010/7/9 ilitch <guilla...@gmail.com>

> A tv3 han dit que seria la primera mani 2.0 i que la gent podria utilitzar
> twitter i flickr a través del portal (em sembla quehan dit)
> somunanacio.cat.
>
> El 9 de juliol de 2010 21:03, Fernando Graells <fergra....@yahoo.com> ha
> escrit:
>
> No es tracta de fer propaganda.

Miembro de Hospitaletwireless y Guifi.net - Barcelones
http://www.hospitaletwireless.org
http://guifi.net/ca/barcelones
http://guifi.net/ca/hospitalet