From: Alex Martin <alejandro.mart...@gmail.com>
Date: 2010/8/29
Subject: Re: [guifi-usuaris] Sopar dels 10.000 nodes
To: robert.b...@gmail.com, Marc Riera <digitala...@gmail.com>

No volem donar més feina...
De fet, ara que ja se m'ha pasat l'atac de egoisme imbècil, i pels que esteu
organitzant la trobada dels deumil nodes, arribem divendres a 9h a Girona i
amb el cotxe de lloguer serem a Perafita abans del mitgdia, aixi que
digueu-nos què cal fer, que de segur n'hi ha, i allà serem.

Meu mobil:  El del meu pare (Enrique)
Uf... SAX!