Hola,

2010/9/9 Eloi Rebes <eloi.re...@gmail.com>:
> CONTE ENRERA!

gràcies, per fi algú que segueix el fil; va, a veure si entre tots
aconseguim engegar-lo per acabar fent ben grossa la festa!!!!!

>  tinc entès, per algun comentari, que al matí es fara taller per a guifaires
> iniciats que vulguin aprendre una mica més de lo bàsic.

Sí, es fa dins d'un cicle de tallers que estan fent un parell o tres
de locals per la comarca que no és comarca, és a dir, el Lluçanès...

>   Animo a que es faci el taller de desenvolupament web, per la necessitat
> del cas.

pots mirar de generar el debat a la llista webdev, si et plau?

>   ...crec que el glir també és important..

sí, però tant pel poquíssim debat que s'ha generat a la llista com pel
contingut dels pocs missatges que hi ha hagut entenc que no hi ha el
context necessari per fer-se; ho sento

>  posar la noticia a la portada, són 2min, o menys... però si hi ha algun
> taller confirmat, millor començar a posar-ho a l'event abans.

oks, a veure si aquest vespre a riereta li podem fotre una apretada a
aquest tema!!!! (graella, formulari d'inscripció, llista d'inscrits,
etc.)

>  ...per la meva part, puc xerrar de video a la web,  i sobre l'experiència
> del muntatge i funcionament dels hotspots amb mikrotiks...  entre taller i
> taller, ja que son només 5 cèntims

Oks, això ja és una contribució important!

>  ; )

va, gassssssssssssssss que només queden 9 dies!!!

> El 7 de setembre de 2010 15:52, Roger Baig Viñas <roger.b...@gmail.com> ha
> escrit:

roger