Article de bandaancha amb un resum dels operadors més comuns i el seu
posicionament quant a compartir la conexió: http://pes.cat/ab8

Només Orange i Jazztel permeten compartir. Pel que fa a guifi només hauríem de
fer servir jazztel(si fossim estrictes, clar) perquè permet compartir si no hi
ha ànim de lucre i permet fer-ho fora de l'edifici.

Ricard