En el nostre cas, podem compartir amb TOTS els operadors independentment del que posin en les clàusules dels seus contractes. Per damunt de qualsevol clàusula, hi ha la *obligació* de facilitar la interconexió entre operadors. Qualsevol usuari de guifi.net té els mateixos drets que qualsevol operador. Això és un efecte que es produeix al acceptar el Comuns XOLN.
Quan es va redactar, aquest era ja un dels objectius.

Al 16/09/10 10:43, En/na Marc Navarro ha escrit:
De fet em vaig estar mirant el meu contracte amb Jazztel, i enlloc posa que aquest ADSL hagi de ser només per mi. Només especifica la "cessió de posició contractual" o sigui, no pots revendre i prou. Per la resta el que vulguis