El sopar d'ahir genial! gràcies a tots* els que vau venir i vau fer
possible una vetllada encantadora!
Gràcies també a l'Alejandro que va venir des de Madrid i alguns altres
que ho van fer de varis punts tan de fora com de dintre de Catalunya.

Tan a l'al com a mi ens hauria agradat assistir a les xerrades de la
tarda però haviem de cubrir altres activitats, com la inauguració
d'una nova ubicació del hackerspace barcelona a la rimaia, lloc que
queda obert a tots aquells guifaires que en vulguin fer ús.

Disculpes als veïns per l'enrenou d'ahir al vespre, però t'anaves
trobant romagueres i era impossible anar-nos-en! ;)

Per quan la pròxima? :D

* llàstima que no pugui dir gaires totes, però en fi, s'ha d'anar
sol·lucionant aquest tema. Roger, la teva cosina cap a guifi! :D

- Blackhold
http://marsupi.org
No atribueixis sentiments humans a les màquines, simplement no els agrada.
Sé ecológico y en los mails borra el texto que no interesa (firmado:
los administradores de la lista).

>>> http://guifi.net/ca/barcelones