Hola,

Ja sé que en el correu anterior vaig dir que ens hem de felicitar tots
pq l'èxit ha estat cosa de tots, però penso que és totalment injust
que el meu nom vagi apareixent per aquí sense que es mencionin els
d'altra gent que també hi han contribuït especialment:

Els locals, gokou, Pere i Edu per la pencada que van fer per tenir-ho tot apunt.

Els de fora, a tots els que vàreu venir de més lluny, en especial a
Álex, que va venir de Madrid, i al Pablo i al Jorge, que van venir de
Castelló i a més a més el diumengue van haver de tornar a ser a casa
seva a dinar per compromisos familiars.

També a tots els que vàreu fer xerrades; tothom va coincidir a dir que
van ser molt interessat i de durada perfecte

Bé, i és que tb em sento malament si no ho faig extensiu a tots i
cadascun dels que vàreu venir perquè sé que cadascú va haver de fer el
seu esforç particular perquè realment Perafita no és massa aprop
d'enlloc. Gràcies de tot cor.

Va, fins aquí la meva xapa personal d'"special thx"... arf!

--
roger