Al Penedès en tenim uns quants en marxa, amb molts pocs usuaris encara. De
moment hi tenim activat el Airmax. El problema de moment no és el Airmax
sinó que per a que algunes coses rutllin (DHCP) cal configurar els APs com a
AP WDS. El AirOS encara te serrells que han de pulir.

De totes maneres el Airmax es configura al AP als nodes client no. Per tant,
ho podeu activar/desactivar quan vulgueu sense canviar res més. Tal com es
configuren les Nanostation, més endavant es pot canviar (amb el mateix ssid)
el AP d'ubiquity (Rocket) per qualsevol altre de 802.11a normal, i els nodes
clients haurien de connectar-hi sense cap problema.

Ara mateix hi ha alguna alternativa a les Nanostation preu/qualitat? El
Airmax el deixaria enjegat en els APs nous (Rockets+airsectors) ja que tots
els nous usuaris que s'hi conectin hauran de comprar una Nanostation M5, i
per tant de moment tots poden anar sense problemes amb el Airmax.

L'interessant de l'Airmax serà veure que aporta en un AP amb 20 usuaris, de
moment l'AP on en tenim més n'hi ha 7.