Hola

Be, un cop "engegat el guifilab del baix llobregat", jo deixaré de
venir ja. Començo classes d'angles just a l'hora del guifilab, i per a
mi es un tema prioritari.  Faig classe dimarts i dijous, ergo no ens
veurem massa "face to face"...    :-(

L'objectiu que m'havia marcat de donar cabuda i relació a guifi.net
amb un centre com el citilab, del que ambdos parts se'n beneficien, i
que el projecte guifi.netse'n beneficiï, ja està cumplida. ara  cuideu
la flama els de la zona.

:-)

Intentaré, com a tasca final, fer una proposta de conveni, que es algo
que "està a la nostra teulada", guifi.net, i encara no hem fet. Per a
qualsevol tema de relació guifi.net-citilab podeu comptar amb mi
també, ja que conec les dos parts ;)

:-P

Josep

PD: Recordeu-li al Cobacho que ho tingueu tot a punt!!

El 30 de setembre de 2010 20:21, Josep <josep...@yahoo.es> ha escrit: