Sr. Vives, com que dius que faras el curs d'angles, doncs ara et passare
feina per privat.

Sobre aixo que comentes d'ideas, quant vegis el conveni que et faig arribar
en privat, veures que les propostes, es redueixen a la minima expressio, es
a dir, per exemple ells tenen un petit plató amb camara, fresnels,
cicloramas, etc... be jo estic començant a fraguar l'idea de guifiTV, ho
vaig comentar amb l'Eloi, el gravador mes dixaraxero de guidi, xDDD.

Be ens trobem amb un problema d'ample de banda, doncs es un projecte que
podriem parlar de possar en marxa amb la gent de Citilab, aquest dimarts dia
5, amb qui tenim que parlar???

La idea que jo tinc es que al Citilab es fan cursos i tasques d'edicio de
video i demes... perque possar en marxa un projecte aixi, crec que es pot
complementar perfectament amb el que fan ells actualment, com ho veus???

Eloi, jo hem prenc les coses molt en serio.....;)

Per altre banda, no se si seria possible muntar un servidor per el streaming
de programes pregravats (poden ser qualsevol tipus de cursos de formacio),
xarxes, enrutament basic, enrutament avançat, muntatge d'un servidor linux,
serveis per la xarxa guifi.net i per descomptat la videoteca de que ja
disposem actualment...... estic sonat, pero m'agradaria.

Si aconseguim possar-ho en marxa jo hem faig responsable del tema.

El mateix amb el tema radio, contant que els servidor ja existeix i nomes
caldria un tunel IP des de el Citilab al servidor....

T'agrada la idea o no???. Pregunto a en Josep Vives, tu Eloi ja se el que
hem vas dir.... podriem tenir una promocio brutal, a Citilab li reportaria
una reputacio el possar en marxa un projecte aixi, que podria ser molt bona,
donat que podrien incorporar programacio del seus cursos de programacio de
video, nomes cal una mica d'implicacio de la gent que s'apunti als
cursos.... jo crec que els hi agradara molt.

Be ja comentaras.

Et passo privat amb un conveni, perque facis les correcions i a veure si
dimarts el podem tenir enllestit.

Salutacions

Ricardo

2010/10/1 Josep Vives <josep.vi...@gmail.com>

> El 1 d’octubre de 2010 10:43, Lluís Dalmau <lluis.dal...@guifi.net> ha
> escrit:

> *Doncs jo penso que el que vulguem proposar... S'obre brainstorming!*
>
> Per exemple, havia pensat, a banda de les coses mes "generiques" de suport
> mutu, col·laborar en projectes de l'altra part,.. i bla bla bla, fixar
> algunes concrecions
>
> 1) Fer formació:
>
> - Muntar formació per a fer xarxes de telcos obertes a informatics i
> instal·ladors de la comarca
> - Idem per a usuaris (Do It Yourself)

> [...]

Miembro de Hospitaletwireless y Guifi.net - Barcelones
http://www.hospitaletwireless.org
http://guifi.net/ca/barcelones
http://guifi.net/ca/hospitalet