Hola,

:-)

bravo!

Per fi "desperta la bestia" de comunicar, difondre i evangelitzar a través
dels social media. De fet, despertem amb retard donat el nivell de geeks que
hi ha per aquí.... ;)

Ja se que els social media son tancats, pero jo penso que val la pena
"expremer-los" per la causa. Sempre tenim identi.ca, on facilment conectareu
amb microbloggers i mogudes del mon "open" del mon sencer

Seria molt interessant de fer un petit document (una pagina) de criteris per
a difondre guifinet als social media (identi.ca inclòs plis!). Marketing de
gueriila, vaja!. Les redundacies es reforcen exponencialment en xarxes
socials (tant a les offline com, sobretot, a les online), es a fir, que si
20 "ens reforcem mutuament" es com si estessim twitejant 400 "desconectats"

Proposo que ho faci algu dels mes actius, com els de Terrassa.

Per exemple:

1. Establir hastags "oficials":

#guifinet (fins ara majoritariament hem usat aquest, sense punt i es mes
senzill, i te un caracter menys!

#guifilab

#guifinet #ciutat (o comarca, o universitat on es faci alguna moguda
(facilita els retweets locals, de gent geogràficament pròxima..)

2. Qualsevol que vulgui obrir un compte de twitter o indenti.ca hauria de
seguir la mateixa estructura. Seguint l'exemple de Terrassa:

@terrasa_guifinet
@barcelones_guifinet
@perafita_guifinet
@world_guifinet  (porposo que sigui el "root" o compte principal)

3. Sobretot: retweeetejarnos entre nosaltres "a tope"

4. Hi hauria d'haver el "twittmaster" de guifi.net que crei una "llista" de
twitter a la que tots els evangelitzadors guifinet de guerrilla ens fem
"followers" (es una forma de expandir la viralitat de forma fàcil i còmoda).
Idem, a veure si surt un voluntari...

5. QUe algu programi un "widget" de guifi.net a incrustar a blocs i webs..

Aquestes coses haurien de ser una de les feines de la llista de comuniació
de guifi, pero darrerament estem molt morts... suposo que els que hi estem
estem molt liats o prioritzem altres causes i activitats del projecte.

Algun voluntari per a ser el "hacktivista social media de guifi.net"?

Be, primeres coses fetes i primeres idees llençades...

Te gusta twitear?....

Josep Vives

Twitter     @josepvives <http://twitter.com/josepvives>
@             josep.vi...@gmail.com   //   jvi...@cibersociedad.net   //
josep.vi...@exo.cat
www        "Openbits: Free & Open bits" ->  www.josepvives.cat    //
www.josepvives.wordpress.com

Xarxes                                  es.linkedin.com/in/josepvives   //
   facebook.com/Openbits <http://www.facebook.com/Openbits>

http://www.cibersociedad.net/cdc/perfilpublic.php?usr=963
Social Bookmark               http://www.delicious.com/josep.vives

El 1 d’octubre de 2010 18:26, Lluís Dalmau <lluis.dal...@guifi.net> ha