Home, a mi m'agrada bastant el tema de xarxes socials i estic a moltes i
m'agrada participar en elles i portar comptes i tal, actualment de guifi
porto el twitter de terrassa i m'encarrego de ficar al facebook els events i
a la web de guifi, per si necesiteu algu jo m'ofereixo.

El 1 d’octubre de 2010 21:15, Josep Vives <josep.vi...@gmail.com> ha escrit: