Ui, això es podria parlar amb calma, hi ha més que no només l'accés a edificis, també hi ha que les xarxes en infraestructures públiques tinguin prevista la interconexió i puguin ser operades de forma oberta segons el principi d'eficiència, per no parlar de la neutralitat d'internet, obligar a fer intercavi de trànsit també eficient, creació de PoP de xarxes al territori... que deixin de donar ajudes a opoeradors privats i en canvi fomentin la xarxa oberta...

Hi han recomanacions generals en alguna de les presentacions que els hi hem dirigit.

Si és de cara a posar-ho en un programa, potser n'hi ha prou amb formulacions d'aquest estil.

Al 03/10/10 19:58, En/na Roger Baig Viñas ha escrit: