que la generalitat hagi de destinar un % del què destina a
telecomunicacions a telecomunicacions ciutadanes (prou d'anar regalant
els diners a empreses que implanten projectes que després són una
basura i no funcionen) i tot el tema de l'alliberació de l'espectre
radioelèctric per tal de que es pugui utilitzar tot aquest espectre
radioelèctric que no s'està utilitzant arran de l'apagada analògica.

algú ha pensat en TDT interactiva + guifi?

com és possible que per poguer emetre hagis de pagar no sé quants
milers d'euros a l'any? se'ns volen carregar les ràdios lliures
(algunes amb 20 anys de vida), mitjans d'informació alternatius. I
perquè no tenir un canal de TDT de guifi? configura el teu node des de
la TDT!

- Blackhold
http://marsupi.org
No atribueixis sentiments humans a les màquines, simplement no els agrada.
Sé ecológico y en los mails borra el texto que no interesa (firmado:
los administradores de la lista).