2010/11/25 Kilian Ubeda Cano <discodurovirtu...@gmail.com>:
> U.u nosaltres ho hem dit primer u.u ja ens habiem planificat per anar, que a
> terrasa som pobres mai ens doneu res u.u.

au, m'han dit que ja teniu les màquines... llàstima que no fós una
d'aquestes mega-super llençades :_ un cop nosaltres ens vam emportar
unes 20 màquines i 30 pantalles de 17" CRT.

amb aquestes coses s'ha de còrrer, però mai se sap ;)

miraré a veure si puc localitzar els dualcores de la UPC i us dic el
què... aquestes has de ser associació per treure-les i redactar un
projecte per a què es faran servir, però...

au a gaudir-les! :)