Sobre aquesta problemàtica (reciclatge de material electronic)  hi ha
unexcel·lent projecte:

http://www.obsoletos.org/quienes-somos/

Hauriem de fer un projecte similar dons de guifi: reciclar, dins de la
mateixa comunitat, material electronic, i recollir el que s'espatlla per a
portar-lo a alghun lloc...

Josep

El 25 de novembre de 2010 14:32, Blackhold <blackholdmai...@gmail.com> ha
escrit: