Hola,

Por cierto OVH creo que no oferce trafico imimitado no? es decir te dan 100megas con 2Tb de trafico no?

Si, fa uns mesos va limitar el tràfic. Ofereix 100 megas amb 3 TB de tràfic o pots ampliar a 1 Gigabit, però pagant 25 euros extres al mes.

Salut!

*Jordi Flores Domínguez*
http://www.dimensis.com
*Dimensis Global Communications