Algun detall més que m'agradaria saber.
-. Entenc que es vol fer una mena de "housing" oi? de "hosting" no hi ha res
previst?
-. Alguns dels presents (no sé a quin preu sortiria 1U, però compto que
almenys hauriem de ser 4 o 6) voldria compartir un servidor fisic?
-. Està prevista alguna mena de "sortida" d'aquest gigabit per la xarxa
wifi? si fos el cas es pot pagar una part de l'ample de banda i
"portar-nos-el" via la xarxa wifi cap a les nostres zones?
Ho dic pensant en oblidar-me del meu ISP i fer servir aquesta connexió per a
allotjar alguna web que porto i tenir connexió a internet des de Manresa

El detall més important és el preu de cada cosa però només si es pot fer, és
clar :P

El 1 de desembre de 2010 6:40, Ramon Roca <ramon.r...@guifi.net> ha escrit: